Publicat de: silvanuca | 18/05/2008

Bilet de iesire

Am mers cu trenul. Pana aici nimic anormal. Mii de oameni fac asta zilnic.Dar numai eu am patit-o Deoarece vroiam sa ma si intorc cu trenul am cumparat bilet dus intors. A costat 2.5 euro. Aveam in portofel doua bancnote, una de 20 alta de 50 de euro si nimic marunt. La automatul de bilete imi scuipa amnadoua bancnotele inapoi afara asa ca am mers la ghiseu. Tanti de acolo imi zice plictisita ca nu are rest decat in monede. Ma gandesc ca are de 2 euro si accept…oricum imi trebuia biletul si alta alternativa nu aveam. Dar surpriza!!!! imi da rest in monede de 50 de centi. 17.5 euro in monede de 50 de centi! Sa pic jos!! Noroc ca aveam o geanta mai mare la mine…ca in portofel unde naiba sa incapa. Bun! trec peste incident si intru pe peron ( trebuie sa treci de niste usi automate care se deschid doar dupa ce introduci biletul – ca la metrou) Ajung unde vreau imi rezolv treaba si revin la tren. Aceleasi usite, urc in tren si revin in statia de plecare. Dau sa ies din statie ca sa iau metroul….introduc biletelul la usa si…. BILET FOLOSIT….. asta imi zice ecranul ala mic de deasupra usii. Era dus-intors, m-am dus , m-am intors…ce mai vreau? Logic nu? Pai nu era chiar asa ca eu vroiam sa IES din statia de tren nu sa INTRU!! Da usa nu si nu ca nu mai am calatorii…. Pai bine asta puteam sa ii zic si eu dar tot nu pricepeam ce vrea de la mine. Dupa vre-o 10 minute de incercat pe la toate usitele, cu acelasi rezultat o tanti simpatica m-a ajutat sa ies cu abonamentul ei. Si ma duc glont la ghiseul de unde luasem biletul. Sa intreb ce si cum. Aceeasi tanti plictisita imi zice… „Pai daca nu mai era valabil biletul normal ca nu merge.” Ii explic ca vroiam sa IES DE PE PERON nu sa intru. „Da dar nu mai aveti bilet valabil! Aveti nevoie de bilet valabil” Adica platesc inca un bilet daca mai reau sa ies de acolo. Daca nu dorm in gara!

Lasă un răspuns

Categorii

