Publicat de: silvanuca | 02/06/2008

Spam pe mobil

Știu că m-am trezit să scriu după alegeri dar până acum am avut telefonul închis. Iar azi când l-am deschis am constatat că am 4 sms-uri care mă invită să „ii votez pe cei care fac ce trebuie” și să „fiu responsabilă să votez cu PL-D”
Mi se pare absolut jenant modul acesta de a-ți face campanie electorală.
Plus că aceste mesaje intră în categoria SPAM. Eu nu am solicitat niciodată mesaje de la PD-L.
Oare cate alte persoane au mai fost bombardate cu aceste mesaje?
In cazul în care nu știați există amenzi pentru SPAM domnilor pedeliști

Lasă un răspuns

Categorii

