Publicat de: silvanuca | 06/06/2008

Aventuri la coafor

Ieri m-am tuns. Cum este prima oara cand ma tund aici nu stiam nici un salon de coafura. Asa ca m-am luat dupa aspect. Am gasit un salon in centru: maricel, curat, luminat si modern. Pretul afisat pentru un tuns cu spalat era de 10 euro. Am pasit curajoasa inauntru si la indicatiile uneia dintre angajate am luat loc. Dupa vre-o 20 de minute de asteptat vine la mine o domnisoara ma intreaba ce doresc si ma invita amabil spre zona chiuvetelor ca sa imi spele parul.

In general daca stiu ca vreau sa ma tund nu ma spal pe cap acasa decat daca au trecut mai mult de 3 zile de la ultima spalare ( a parului! ca sa nu ne intelegem gresit ). Intamplarea a facut ca acum sa ma fi spalat pe par in seara anterioara. Si cand am vazut cum arata dupa ce l-am uscat am decis ca nu mai pot amana tunsul pana ajung acasa.

Dupa ce domnisoara imi spala parul si imi aplica o masca ( pe care o indeparteaza imediat ce a aplicat-o – eu stiam ca trebuie lasata pe par minim 3 minute!! ) imi usuca parul cu un prosop si ma conduce inapoi pe scaunul din salon.

Aici incepe partea „frumoasa” a lucrurilor. Desi in salon coabitau 4 angajate, doar una era ocupata cu o clienta. Restul stateau de vorba si isi pileau unghiile!!!

Iar eu stateam ca un pui zgribulit pe scaun si cu parul ud in conditiile in care usa salonului era deschisa ( mai ieftin decat aerul conditionat ).

Dupa vre-o 5 minute de priviri insistente una din coafeze vine la mine. ” – Cum sa te tund?” ” – Pastrand aceeasi linie a tunsorii ( in scari ) dar sa taiati varfurile tocite ata cat este nevoie”

Aveam parul cu o palma mai lung fata de umeri si dupa calculele mele trebuia sa tunda cam o palma….

Si incepe sa lucreze…taie drept la spate, fileaza un pic in fata si in 5 minute gata tunsul. Incepe sa ma usuce si deja o intreba pe urmatoarea clienta ce tunsoare vrea. Dupa ce i-am zis ca nu vreau parul coafat a trimis-o pe respectiva la spalat parul si pe al meu l-a aranjat cu MANA. Deci daca nu il vreau coafat nu il vreau nici pieptanat nu?
Am iesit de acolo pe jumatate uda, ciufulita ca o pisica scarmanata, si plina de draci.
Si m-a costat cu 50% mai mult decat ar fi trebuit…. din cauza spalatului.

Lasă un răspuns

Categorii

