Publicat de: silvanuca | 12/06/2008

Ia prezervativu neamule!!

Spaniolii sunt un popor de futăcioși. De ce zic asta? Păi am vrut să ma dotez si eu ca orice om normal cu condoane….mă tată dacă nu cumperi cu baxu n-ai de unde!!! Inițial am zis că mă rezolv la orice chioșc. Canci! Nici în toate supermarketurile nu găsești. Dacă te apucă cheful pe nepusă masă ca să zic așa…îți trece pănă te dotezi corespunzător.
Și ca treaba să fie Și mai haioasă la o farmacie văd urmatoarea ofertă : Cumperi două cutii primești una gratis!! ( cutii de 12 bucăți )
Acum…ori ești pus pe treabă si nu mai ai de gând să ieși din casă vre-o săptămână, ori…e ofertă pentru studenți. Face chetă tot căminul si cumpără baxu’

Responses

  1. pan la urma a iesit ceva? 😛

  2. De ieșit a ieșit 😀 Și poate să mai iasă mult timp de acu încolo ca mi-s dotată :))


Lasă un răspuns

Categorii

