Publicat de: silvanuca | 21/06/2008

Despărțiri

Am ajuns la sfârșitul a ceea ce a fost un an extraordinar. Ne-am facut prieteni, am cunoscut oameni noi și interesanți, am învațat am gresit și ne-am corectat greșelile una alteia. Și acum fiecare pleacă in altă direcție. Promitem să menținem o legatură dar in goana cotidiană, la viteza la care traim, este mult mai usor sa îi uităm pe cei care nu mai sunt atât de aproape de noi.

Aceasta fost ultima seară împreună. Ultimele amintiri depănate, ultimele zambete, ultimele hohote de râs.

À toute à l’heure les filles!

Responses

  1. Salut

    Ai fost cu Erasmus? :d

  2. Nope. Me not that smart :D. Si am si terminat scoala de ceva vreme.


Lasă un răspuns

Categorii

