Publicat de: silvanuca | 27/06/2008

Mama ei de treabă

Azi am facut curat prin casă. Măturat, aspirat, detergent prin locurile esențiale…mă rog știți voi.
Lucea totul. Aici a intervenit ea…MATUȘA… Ca să mă ajute dupa ce am muncit atât, s-a oferit să gatească ( mă rog oferit e un fel de a spune…că a intrat în bucătărie si a zis: azi gatesc eu !) Primul meu gând a fost – Sa îmi bag picioarele iar mânânc în oraș! – amintindu-mi o vizită anterioară a matușii când am mâncat mei ca papagalii. ( Cică e tare bun si hranitor…)
Cum nu știam dacă să zic pas au ba mâncare m-am facut că plouă până am văzut ce scoate: orez, pui și legume. Prea rău nu are cum să iasă așa că am zis că rămân. Am lasat-o ăn pace să gătească și mi-am văzut de ale mele.
După masă am zis că spăl eu vasele că ea a gătit…chiar am insistat. 3 farfurii si doua oale…mă gandeam eu 😀
Să pic jos când am intrat în bucătărie. Dacă nu aș fi știut ce s-a mâncat aș fi jurat că acolo s-a gatit macar un porc întreg. Inclusiv mixerul era în chiuvetă… ce mama naibii faci cu mixerul cand gătești OREZ CU CARNE????
A!…nu l-a folosit ea. Ci asta mică a făcut și ea o supică din resturile legumelor…supică din care am găsit inclusiv pe lustră niște bucătele.
E ULTIMA OARĂ CÂND MĂ MAI IA GURA PE DINAINTE!!!

Lasă un răspuns

Categorii

