Publicat de: silvanuca | 06/07/2008

Drumul spre casa

Am promis ca voi povesti aventurile drumului dupa ce imi revin cu somnul. Mi-am revenit de ceva vreme… dar abia acum am un calculator de la care sa scriu.

Zborul a fost linistit si fara emotii desi cursa a fost Blue-air iar avionul era plin de romani. In afara de manelele care razbateau din fiecare coltisor totul a fost ok.

La un moment dat m-am surprins insa ( da eu pe mine ). Sa va explic. Langa mine in avion statea o pustoiaca de vre-o 10 ani si tatal ei. la un moment dat cand pe geamul avionului se putea observa marea i-am spus fetei ca daca vrea sa se uite poate vedea apa si Mallorca. Problema a fost ca i-am spus asta in spaniola. Fara sa ma gandesc…asta mi-a iesit. Ea mi-a multumit in spaniola si i s-a adresat tatalui ei tot in spaniola. El a fost singurul care a vorbit in romana desi toti trei eram romani. Nu a fost un gest premeditat, nu am vrut sa ma dau rotunda ca stiu spaniola…pur si simplu am deschis gura si asta a iesit :))

Daca zborul a fost lipsit de aventuri la aterizare insa lucrurile au stat altfel. Blue-aur aterizeaza pe Baneasa. E prima oara cand aterizez aici si nu cunosteam aeroportul. Dar in momentul cand avionul s-a apropiat de sol periculos de mult si dedesubt se vedeau doar acoperise de case mi-a cam inghetat sangele in vene.
Au fost trei avioane care au aterizat aproximativ in acelasi timp pe aeroport deci eram in jur de 450 de pasageri asteptand sa trecem de controlul vamal. Toti ingramaditi intr-o sala ceva mai mare decat toaleta de la un McDonald. Si actele le controla o singura persoana!!! A durat o ora sa trec de control. Iar dupa control sa imi recuperez bagajul. Banda era o chestie mica ingramadita intr-un colt de sala in jurul careia se imbulzeau in stilul caracteristic romanesc vre-o 60 – 70 de persoane. Nu aveai loc nici sa arunci un bold.
Aeroportul mi-a lasat un gust amar. Asa ne primim noi turisti? In asa jeg de aeroport, fara aer conditionat, fara personal, fara dotari…dar cu o inscriptie mare unde zice „Aeroport international”

PS: Da nu am diacritice deoarece calculatorul asta nu e setat si laptopul meu se conecteaza la net doar wirreless.

Responses

  1. Se spune tocmai „ocean”?
    La noi (şi la tine, acum că eşti una de ale noastre 🙂 ), Mediterana nu e decât o mare. Oceanul e în direcţia opusa.


    David

  2. Noi am facut si o tura deasupra Atlanticului 😛

    Lo he corejido. Gracias.

  3. Nu mă urî dar este „corregido”. 🙂 Data viitoare ca vorbim, să te revanşezi.


    David

  4. Da… stiam ca vorbesc mai bine decat scriu. Daca nu cumva ai comentarii si la partea asta.


Lasă un răspuns

Categorii

