Publicat de: silvanuca | 23/07/2008

Stai fă la coadă că eu sunt mai bătrână


Azi am avut ceva treabă la poștă. M-am așezat cuminte la coadă și hai că merge repede…numai 5 persoane in fața mea. La un moment dat lucrătoarea îi zice unei tipe să meargă la ghișeul alăturat că acolo e recomandata ei. Deși pe geamul ambelor ghișee era afișat – Recomandate -. Se duce și tanti de la poștă să îi dea femeii recomandata.
Toate bune și frumoase până se trezește una de la coadă: Stai la coadă, ce intrii așa în față?
– Păi doamna de la ghișeu mi-a zis să vin aici.
– Păi și ce? Stai la coadă că eu sunt mai bătrână ca tine!
– Doamnă am stat la coadă la ghișeul 1.
– Uite la ea mai și răspunde! Ce nesimțire domnule!
– Auzi cucoană mai taci dracu din gură. Ca pe mine ma servește doamna de la ghișeul 1. Asta de aici tot de coada ei se ocupă.
– Păi să se ocupe de noi! Oameni bătrâni să stăm așa la coadă! Asta e bătaie de joc.

Femeia își rezolvă treaba și pleacă. Babele se iau de lucratoarea poștală: Păi ce se mișca așa încet? Să o schimbe dacă nu știe! Uite domnule ce coadă…

Lasă un răspuns

Categorii

