Publicat de: silvanuca | 04/08/2008

Noaptea

Întotdeauna mi-a plăcut singurătatea. Nu sunt genul de persoană zgomotoasă si prefer o seară liniștită unui chef monstru. ( mai am si mici scăpări…I am only human ) dar in general mi-am fost autosuficientă.
Acum ascult din vârful patului greierii de afară. Mirosul de noapte mi-a invadat camera prin fereastra larg deschisă. Un pahar de vin stă alături de lumânarea aprinsă ( mereu am avut o slăbiciune pentru lumânările parfumate ) Pitica doarme demult, recunoscătoare pentru ca lumânarea a luat locul veiozei.
E atât de liniste.. Lumanarea desenează pe tavan forme ciudate. Nici nu mi-am dat seama până acum că bate văntul afară. Mă uit la umbrele de pe tavan și încerc să disting ceva. E un joc pe care il practic mereu oriunde m-aș afla. Chiar inconstient, caut să descopăr ce se ascunde în spatele evidentului. Norii sunt preferații mei. Ascund atatea lucruri minunate.
Voi ce faceți când sunteți singuri?

Lasă un răspuns

Categorii

