Publicat de: silvanuca | 06/08/2008

Vai de POS-ul nostru

Am nevoie de DVD-uri. Neposedând nici un exemplar din susnumitele obiecte am purces cu avânt la cumpărături. Dar eu am un fix. Fix care se manifestă prin bani puțini sau deloc în portofel. Am card și îmi este mai comod să plătesc cu cardul. Am mereu toți banii la mine – dacă vad ceva mai scump nu trebuie să dau fuga până acasă după bani – și dacă imi este subtilizat portofelul, blochez cardul.
Dar să revenim la DVD-urile in discutie. Intru frumușel în primul magazin și având experiența plații cu cardul…întreb dacă pot plati așa și dacă au DVD-uri. Raspund dublu afirmativ așa că mă așez frumușel la coadă. Deși eram 3 clienți și cinci angajați + patronul în magazin, am așteptat să fim toți serviți de aceeași tanti. După cele 10 minute de așteptare îmi vine și mie rândul.
– A păi pentru atât nu fac tranzacție cu cardul!!
– Poftim? Pai eu de ce am întrebat dacă pot plăti cu cardul?
– Păi da, da la sume așa mici?
– Bine. La revedere.
Am plecat nervoasă la alt magazin. Unde m-au costat cu 1/3 mai puțin. Și am plătit și cu cardul.
Acu am și eu o intrebare. Chiar atâția clienți care cumpără sute sau chiar mii de DVD-uri pe zi are magazinul „Shortcut”? E greu să vă imaginați ca nu îmi voi tapeta camera cu ele și prin urmare este foarte posibil să nu cumpar cu baxul?

Domnu Claudiu de ce nu puneți afiș în geam „Platiți cu cardul de la jumatate de magazin în sus” Macar știți o treabă!
Rușinică!!!!!

Responses

  1. poi ashe/ti trebe daca cumperi de la magazine romanesti

  2. Păi ținând cont, și luând în considerare faptul că mă aflu pe plaiuri mioritice….tu ce propuneai?


Lasă un răspuns

Categorii

