Publicat de: silvanuca | 08/08/2008

Cum îi zice bre la greblă?

Azi stând în stație la autobuz văd un moșulică trecând pe acolo cu un troller vechi și rupt dar care își facea treaba și il mai ușura un pic de povară. În cealaltă mână ducea un sac de rafie plin pe jumatate cu pâine veche si restu cu haine.
În spatele meu doi ciumpalaci mai negriciosi ei așa de felul lor îl iau la mișto: Bă ce maletă ți-ai tras. Ultimu racnet! Zi de la ce casă de modă e că mă duc și eu să iau.
M-am uitat la ei. Trening cumpărat de la magazinul chinezesc, șlapi de plastic, tricou Doru&Gigel cu firma mare și la vedere tatuată pe piept și ochelari așișderea.
Dar ei vorbește străineza băăăă!! Ce maleta mea!
Mi-am adus aminte de câți din aștia am văzut în Madrid. Cum dau cu sapa pe vre-un șantier de pe acolo pentru vre-o 800 de euroi pe lună, sunt rupți în cur și de foame da cum au pus picioru pe plaiuri mioritice ți explică ei ce baieți bazați sunt si cum sunt ei prieteni la catarama cu Versace la ce vînzări îi fac.
Mă baieți știu că e greu la valoarea voastră, știu că pumnii voștrii minte nu are, da țineti minte că maleta e valiză tu-i mama ei să fie!

LE: Am citit și la Cabral un articol despre mandria de a fii român.

Lasă un răspuns

Categorii

