Publicat de: silvanuca | 18/08/2008

Cerbul de Aur revine


Când eram mai mică plăcerea noastră a copiilor brașoveni era să mergem la repetiții la Cerb. Puteam să stăm în primul rând, să vedem artiștii români și străini de aproape, ne puteam lăuda că Am fost acolo!
Aveam 8 ani când a fost reluat festivalul și nu prea înțelegeam cu ce se mânâncă festivalul dar veneau vedete. Asta auzeai pe peste tot. În timpul repetițiilor copiii alergau când în fața când în spatele scenei. Vedeam cine cântă și după aia fugeam să le cerem autografe. Nu cred că am ratat nici un concurent în anul ăla.
Anul următor a fost la fel. Nu știam cine sunt dar dacă apăreau pe scenă li se cerea autograf. Din prea mult zel țin minte că am cerut autograf managerului unei italience :)). Omul s-a amuzat și ne-a zis că el nu cântă.
Au trecut anii și gusturile noastre s-au rafinat. Priveam cu dispreț la puștimea care ne călca pe urme.
Totuși carnețelul de autografe, devenit de acum destul de consistent, ne însoțea la fiecare repetiție.
În momentul în care a fost anunțată Diana Ross Brașovul a început să fiarbă. Bunicuțe, nepoței de o șchioapă, adolescenti, sau oameni în toată firea au umplut scaunele la repetiții. Biletul costa prea mult și puțini brașoveni plăteau pe ceva ce puteau vedea gratis. Am așteptat in ziua aia de la 14, ora programată pentru repeiție, până la 18, oră la care poliția începea să golească Piața Sfatului. Diana nu a venit. Am plecat acasă dezamăgită și am decis că treaba cu autografele nu e pentru mine. De atunci nu am mai cerut autografe nimănui.

Anul asta între 3 și 8 septembrie se desfășoară editia a XVI-a a Cerbului de Aur.
După o pauză de 3 ani în care TVR nu a reușit să ia brașovenilor Cerbul.
Oare se vor mai înghesui copii la autografe?

Lasă un răspuns

Categorii

