Publicat de: silvanuca | 21/08/2008

Vedetele de la Cerbul de Aur 2008

După o pauză de 2 ani iată că Cerbul de Aur 2008 a intrat pe ultima sută de metrii.
Am urmărit edițiile anterioare și am constatat că lista vedetelor internaționale invitate s-a diminuat de la an la an. Dintre invitații străini de anul acesta am auzit doar de Simply Red, trupă din Marea Britanie, care va concerta în seara de gală.
Revine Ruslana, câștigătoarea din 2004 a trofeului. Dar cine sunt Los Vivancos și Natalia Rodriguez?? Au fost mai ieftini decât vedete autohtone? Deși dacă e invitat Bănică Jr. nu cred că TVR are vreo jenă în a risipi banii veniți de la stat ( de parcă până acum a avut)
Iris, Direcţia 5, Angela Similea, Aura Urziceanu, Doru Tufiş, Paula Seling, Gabriel Cotabiţă, Nicola, Laurenţiu Cazan, Monica Anghel, Luminiţa Anghel, Mircea Baniciu, Marcel Pavel, Nico, sunt vedetele autohtone care vor concerta în cadrul festifalului de anul acesta.
Deși nu mă dau în vânt după toți, cel puțin am auzit de ei și oamenii chiar știu să cânte.
Dar ce caută Horia Brenciu pe post de solist la Cerbul de Aur 2008? Iată cum îl descrie TVR pe site-ul propriu:
Horia Brenciu şi orchestra sa, alcătuită din zece muzicieni. Primul său album, lansat de curând, vine după o experienţă de mai mult de 15 ani în industria entertainmentului. Şi Horia Brenciu a mai urcat pe scena de la Braşov în urmă cu 11 ani, când a avut rolul de prezentator al festivalului.
Omul făcea emisiuni ( destul de proaste dar să nu intrăm în amănunte ) pe la diverse televiziuni! Nu îi mai merge afacerea și s-a apucat și el ca tot omu de cântat?
Mă mir ca nu ne „delectăm” cu un concert Animal X ( chiar mai există animalele? )
Deci singurele recitaluri demne de urmărit sunt Iris si Simply Red ( seara 6 ).

Având experiența anilor în care rămâneau cu locuri goale de nu știu cum naiba să filmeze publicul să pară mai mult, TVR a redus și locurile de la 6000 la 4000. Probabil aceeași experiență i-a făcut să reducă si pretul biletelor la 30 – 70 lei pentru festival si 20 – 40 lei pentru serile folclorice.
Eu cred că dacă nu băgau atâta prin buzunarele proprii, mai rămâneau bani de niște vedete mai cunoscute care să vândă biletele.

Responses

  1. Simply Red înca lucreaza!?

  2. Nu am recunoscut „Natalia Rodríguez” pâna c-am cautat.
    În Spania, ea e simplu Natalia. Într-adevar:
    Además, en septiembre iniciará una intensa gira europea para darse a conocer fuera de España. Los primeros conciertos concretados se realizarán en Rumania, exactamente los días 5, 6 y 7 en Bucarest y durante el mes de octubre se dirigirá al resto de Europa.
    E o „triunfita” si de aceasta foarte populara în Spania. A prezentat niste programe de TV, numai amintesc magazinul copilaresc de Antena 3 (Spania) si a facut reclame. Articolul Wikipediei linkeaza la Youtube daca vrei sa auzi stilul. Nu e genul meu, dar sti ca aceasta nu inseamna nimic despre daca ti-ar placea sau nu.

  3. Simply Red? Da! Am auzit că au ceva probleme cu cărțile de muncă da bagă mare :))))

    Deci o ilustră necunoscută spaniolă care ne e prezentată in celofan lucios.

  4. mda, Brenciu canta de cand se stie dar nu prea i-a iesit; asta e deja o alta dicutie, nu s-a apucat acum de cand nu mai are emisiune la TV.

    si o alta pb, vreo se scrie legat.atat am avut de zis,

    zi buna!

  5. anonim, din punctul meu de vedere Brenciu nu are ce căuta să susțină un recital la Cerb. Avem destui artiști buni, mult mai potriviți pentru așa ceva.
    Te-ai întrebat oare de ce nu i-a ieșit treaba cu cântatul până acum?

  6. Doar nu te asteptai ca in tara asta sa evolueze ceva in sens pozitiv!?…

  7. Dane la cât a țipat TVR după Cerb și bălăcăreala cu Antena, speram la ceva mai mult.


Lasă un răspuns

Categorii

