Publicat de: silvanuca | 30/08/2008

Găurile negre din jurul nostru

Vi s-a întâmplat vreodată să cautați ceva și să nu găsiți neam? Ceva de care aveți nevoie urgentă, deja a doua zi e prea târziu dacă găsiți și afurisenia nu vrea să se arate.
Eu am petrecut azi 3 ore căutând o agendă. In care aveam notată o chestie importantă de care aveam nevoie azi neapărat. Și atât de bine am pus agenda aia că trebuie o curățenie generală să o mai găsesc.
Sau trebuie să aștept până nu mai am nevoie de ea. Pentru că în momentul în care nu mai îmi folosește o voi găsi într-un loc de unde numai că nu va sări la mine și mă va mușca de nas.
Am rezolvat problema cu ajutorul unei „aspirine” de încredere căreia țin să îi mulțumesc. 😉
Acum aștept să văd de unde va „țâșnii” agenduța mea.

Lasă un răspuns

Categorii

