Publicat de: silvanuca | 15/11/2008

Mamă fiica ta e faimoasă :D

„Omul făcea emisiuni (destul de proaste, dar să nu intrăm în amănunte)pe la diverse televiziuni! Nu îi mai merge afacerea şi s-a apucat şi el ca tot omu de cântat?”, notează autorul site-ului silvanuca.blogspot. com.

Țin să mulțumesc mamei care mereu a crezut în mine, tatălui meu care a făcut o treabă bestială și a crescut așa o fată faină, prietenilor care mi-au fost alături, și nu în ultimul rînd cititorilor mei.
Promit să nu uit de unde am plecat și să fiu mereu modestă în drumul meu spre glorie :D:D

P.S. Nu pot să cred că mă citesc jurnaliștii!!!

Responses

  1. Felicitari
    Silvana ! Suntem mandrii ! 🙂

  2. Mulțumesc Laura.

  3. „Interesul Public” e un ziar de mare circulatie?

  4. En la portada pone diario nacional. Asi que dejame disfrutar y no me cortes el rollo!!

    Mulțumit?

  5. Tranqui, tronca.

  6. Vale tronco.


Lasă un răspuns

Categorii

