Publicat de: silvanuca | 15/11/2008

Să ne jucăm cu playerul

Laura mi-a trimis o leapșă.
Așa că voi fi fată cuminte și voi răspunde frumos la ea.

1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!
4. Tăguieşte încă 3 persoane
5. Îngroaşă întrebările şi răspunsurile, şi scrie şi propriile comentarii în funcţie de cum se potrivesc cele 2.

1. How are you feeling today?

Buddha Bar – Cafe del Mar ( Jose Padilla )

2. Will you get far in life?

Karl Jenkins – Paladio I Allegreto

3. How do your friends see you?

Simple Plan – Addicted ( care sunteți mă ăia? )

4. Will you get married?

Ja Rule ft J Lo – I´m real ( și îl astept pe realul meu )

5. What’s your best friend’s theme?

Vama Veche – Nu am chef azi ( un borcan plin de chef cadou de Craciun 😛 )

6. What is the story of your life?

Uriah Heep – Easy livin´ ( Oh da, oh da shalalalala )

7. What was high school like?

Ducu Bertzi – Când s-o împărții norocul ( Am fost acolo cu lingura mare 😀 )

8. How can you get ahead in life?

Talisman – Ultimul sărut ( deci clar, sarutul dăunează grav sănătății )

9. What is the best thing about your friends?

Mihai Constantinescu – Pentru glasuri de copii ( Nu vrem să creștem. Refuzam cu îndârjire )

10. What is in store for this weekend?

Julio Iglesias – Tu danses,danses,danses ( vroiam să merg la patinoar nu la dans )

11. What song describes you?

Anastasia – Once uppon a december ( Prințesa din mine iese la suprafață )

12. What song would describe your grandparents?

Alejandro Sanz feat Destiny´s Child – Quisiera ser

13. How is your life going?

The temptations – Ain´t too proud to beg ( Niciodata! Never ever!! )

14. What song will they play at your funeral?

Aura Urziceanu – Glasul roților de tren ( prefer un rock ceva… )

15. How does the world see you?

Once uppon a dream – melodie din Frumoasa din Pădurea Adormită ( Ce ziceam eu de prințesa aia? )

16. Will you have a happy life?

Pasarea Colibrii – 2000 ani ( Apoi mă mulțumesc și cu atât dacă e musai )

17. Do people secretly lust after you?

The Ronettes – Be my Baby ( Lăsați secretele. Ziceți cu vorbe 😀 )

18. How can I make myself happy?

Lorenna McKennit – Snow Wiccan Pagan

19. What should you do with your life?

Deep Purple – Child in time ( Copil mă fac! )

M-am distrat la leapșa asta. Acum ea pleacă spre: Cireșica, Dugy și Oana

Responses

  1. ma, nu mai intru pe blogul tau. eu nu meritam leapsa? nu raspunde ca nu mai intru sa citesc.

  2. Ioana nu e vorba de meritat sau nemeritat. 🙂

  3. @ silvana: gata si leapsa la mine :p


Lasă un răspuns

Categorii

