Publicat de: silvanuca | 23/11/2008

Bărbații amenințați cu sexșopul

Azi am fost la un sexshop. Am trecut pe lângă magazin și am intrat de curiozitate. Ce am cumparat e mai puțin important 😛 altceva vroiam eu să spun…
Eu aveam o impresie foarte bună despre bărbați și sexshop-uri. Aveam impresia că dacă îți iei frumos de mânuță bărbatul din dotare și îl duci la un sexshop el nu va simți altceva decât o fericire imensă. Și dacă îi mai și șoptești suav la ureche: Iubi alege ce vrei tu, în seara asta ne facem de cap! deja l-ai adus în al nouălea cer.
Ei bine….NU! Da dragilor ați auzit bine…m-am înșelat amarnic. Bărbații se simt amenințați de sexshop, simt că bărbăția lor e dată de pământ și TU cea care ai îndrăznit să propui această atrocitate ai vrea să îl castrezi.
Am văzut în magazin bărbați privind cu scepticism la jucariile frumos aranjate pe rafturi și cu adevarată ură la angajații care îndrăzneau să își intersecteze privirea cu a lor. Doamne ferește să îi mai intrebe dacă pot fi de ajutor….

Mă băieți, atâta vreme cât femeia de lângă voi vă duce la sexshop înseamnă ce vrea sex. Mult sex și cât mai divers…dar SEX. Că dacă ar vrea copii și căsuță cu garduleț alb la grădină v-ar târâ pe la magazine cu hainuțe de bebei și tărguri imobiliare. Dar cum suntem în perioadă de criză doamnele și domnișoarele aleg sexul. Deci zâmbiți și futeți. Cat mai mult, cat mai des, și cat mai variat. Fetelor le place!

Responses

  1. Pot sa aplaud?

    Gata.

    Aplaud.

  2. Groparu bine ai venit.
    Aplauzele sunt la liber 🙂

  3. Chiar imi place cum gandesti! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

