Publicat de: silvanuca | 26/01/2009

Nervi!

Am stat o oră jumate la coadă la casă la Carrefour! O oră jumate!!
Și înaintea mea două persoane!!
Cât de cretin trebuie să fii astfel încât să umplii două cărucioare cu marfă dar să ai doar 50 de euro în buzunar?
După ce le-a scanat fata toate produsele ciumpalacilor care la fiecare al doilea se răzgândeau de trebuia să îl storneze ca să meargă după altul, când să le ia banii, 140 de euro, aștia zic candid:
– Avem numai 50 la noi. Nu poți să ne ții produsele până mergem acasă după bani?
Asta în condițiile în care la coadă mai eram 4 fraieri care așteptam să ne fie încasate produsele, poate chiar să ne fie livrate acasă în aceeași zii dacă avem noroc.
Deci am crezut că sar la gâtul dobitocilor!! Și tipul din fața mea la fel.
Băh câtă minte îți trebuie să aduni 2 cu 2 și să vezi că mai ai nevoie de bani?

Tulai duamnie!!

Responses

  1. 🙂

  2. Made in Spain

  3. Pe mine ma ene cind stau si isi deapana povesti. Imi vine sa-i rup in bataie. Nici macar nu se cunosc.

  4. Stas bine ai venit!

  5. Naicu eu mă uit suspect (urât) când fac asta…și le trece :)))


Lasă un răspuns

Categorii

