Publicat de: silvanuca | 30/01/2009

Lipici cu sclipici

Fetelor recunoașteți: vă place să aveți lipici. La băieți desigur. Este amuzant să vezi cum se uită după tine pe stradă și dau cu capul în copacul care a răsărit ca din pământ, sau uită unde mergeau și după vre-o câtva pași înjură că el de fapt mergea în direcția contrarie.
Este măgulitor să vezi că apari tu și lumea lui intră în pauză, totul roind în jurul tău.
Devine un joc pentru tine să vezi cât va ceda de data asta, până unde poți întinde coarda.

Tu vrei cafea, el nu bea niciodata și totuși sunteți la Starbucks la o cafea.
Tu ești în faza vegetariană, el și-ar vinde și mama pentru o friptură dar molfăie cuminte din salata pe care o are în față.

Dar cât durează totul? Pe mine jocul asta mă plictisește de moarte.

Săptămâna trecută de exemplu am ieșit cu un prieten prin oraș. La un moment dat eu am dat iama prin magazine ( deh sunt fată ce vreți). La al doilea magazin el mi-a zis pa pa ne vedem mai altă dată. Și zău am apreciat asta mai mult decăt dacă ar fi stat cuminte până probam eu tot magazinul.

După o săptămâna de ieșit cu un tip care lăsa baltă pe oricine și orice când apăream eu, nu știam cum să scap mai repede de el. Prima oară când a zis că își anuntă prietenii că nu mai merge cu ei și iese cu mine mi s-a părut un gest frumos. Dar cănd ne-am văzut intr-o cafenea și el mai că nu i-a zis amicei cu care era – Bea dracu cafeaua mai repede că eu plec! mi-a trecut toata drăgălășenia.

Mă băieți ne place să ne acordați atenție, să ne cereți părerea, să țineți cont de dorințele noastre. Da ne place și să aveți coaie să ne spuneți: – Ia un cur de loc, termin aici și mergem. ( mă refer aici la iubite. Nu încercați cu nevasta că e posibil să o luați pe cocoașă :)) )

Vouă vă place ca fata să vă atârne dă gât mai ceva la zgarda lu Grivei? No păi și nouă de ce ne-ar plăcea.  Ieșiți la o bere și un meci cu băieții fără să vă simțiți obligați să ne luați și pe noi pe stadion. Preferăm o bârfă între fete unei porții de frig și înjurături pentru echipa adversă.

Responses

  1. Mai trebuie să fii şi drăguţ din cînd în cînd. Dar mai răruţ. Iar la faza cu ieşitul în oraş cu tip, băiat etc., ori ai ieşit cu EL să stai cu EL, ori intri prin magazine să nu stai cu EL? Ştii bine că nu le plac băieţilor chestiile astea. Atunci, era formă subtilă de a transmite că nici ţie nu-ţi face plăcere să mai stea pe lîngă tine?

  2. Naicu poți fi drăguț și fără să renunți la viața ta 🙂
    Și cu ieșitul povestea e mai lungă. Nu l-am dus direct în magazine. Am ieșit la 13:00 și în magazine am ajuns pe la 20:30 😀

  3. Tot nu e relevant. De ce ai ajuns în magazine?

  4. Pentru că vroiam în magazine 😀

  5. Aşa-s femeile. Poate şi el voia într-un bar să vadă un meci de fotbal de taquilla.

  6. Naicu mă cunoaște destul încât să știe că trebuie să zică cu vorbe dacă vrea ceva 🙂

  7. da’ varianta cu el – amator de shopping la toale, comentat, dat cu parerea… p’aia o stii? :))

  8. Canadiene trebuie să te fac un shopping :))


Lasă un răspuns

Categorii

