Publicat de: silvanuca | 31/01/2009

Eu

Naicu mi-a trimis o leapșă

Sunt Silvana, un copil prea visător pentru lumea asta.
Aş vrea să aud două inimi bătând în fiecare dimineață
Păstrez în minte doar amintiri frumoase
Mi-aş fi dorit să navighez cu Toate pânzele sus, să am inelul Arabellei, să descopăr Livada minunată împreună cu Patrocle
Nu îmi place să fiu tratată de sus.
Mă tem de tot și de nimic.
Aud marea într-o scoică.
Îmi pare rău că sunt departe.
Îmi plac căpșunile și marea.
Nu sunt vre-o zână de poveste.
Dansez când sunt fericită.
Cânt doar sub duș dacă sunt singură în casă 🙂
Niciodată nu îmi arăt sentimentele când sunt rănită.
Rar știu ce vreau.
Plâng cînd privesc un film trist.
Nu sînt întotdeauna drăguță cu cei din jur.
Nu îmi place de mine pentru că uneori sunt prea acidă.
Sunt confuză în ce privește viitorul.
Am nevoie să fiu ținută în brațe.
Ar trebui să mă ridic din pat și să ies afară 😛

Leapșa pleacă la Laura, Cireșica, și Dono

Responses

  1. Gata!Mi-am făcut datoria şi am dus mai departe leapşa ;))


Lasă un răspuns

Categorii

