Publicat de: silvanuca | 01/02/2009

Cele 9.

Leapșa vine de la Laura

1. Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?

Să citesc. Aș putea petrece zile întregi citind

2.Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Da doar că aș umple biblioteca și dulapurile mult mai repede  P

3.Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din țară?

Absolut nimic. Să fiu persoană publică nu-i de mine.

4. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funereră?

Nu vreau ceremonie funerară.  Crematoriu și cenușa aruncată în mare…

5. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Vezi o idee mai sus 😀

6. Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Am avut perioada de doctor veterinar si perioada de profesoară. Apoi cântăreață da mi-am revenit repede :))

7.Ce ai face, dacă ai ști absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eșuezi?

Mi-aș împlini un vis

8. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoților tăi despre tine?

Mergeți la bunica să vă spună ea povești.

9. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ți le-ai adresa?

1. Ai fost fericită?

2. A mai rămas ceva ce ai fi vrut să faci?

3. Ai vrea să o iei de la început?

Leapșa pleacă la oricine dorește să o preia.

Responses

  1. N-am mult interes cu ce se va întâmpla cu corpul meu după moarte, dar ar fi foarte amuzant sa sune „La lloradora”, un merengue înflăcărat cântat de La Lupe. Îți schimbă modul de a privi funerariile.

    „Daca vreţi sa-l sărut pe mort, trebuie să-mi plătiţi aparte”.

  2. Mă, nu erau 10?

  3. Mă eu 9 am primit. Acu ce să zic….

  4. Sînt 10.

  5. Naicule la Laura ( http://www.lauradriha.com ) erau 9. Eu am primit leapșa de la ea. Dar zi-mi tu a zecea că o adaug acum 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

