Publicat de: silvanuca | 02/02/2009

Examen

Nu am înțeles niciodată de ce trebuie să fiu stresată sau nervoasă sau cu inima cât un purice că vine examenul. Eu am făcut parte din generația de cobai ai învățământului românesc.

  • primii care au dat examen de capacitate. Cu o lună înainte de examen nu știa nici dracu ce și cum. Da noi dădeam examen…
  • primii care au folosit manuale alternative ( care ne-au rupt la buzunare )
  • Primii la care s-a modificat bacul – 7 materii în loc de 5 ( da știu că a mai fost așa o dată, da ști ce mișto e să afli pe ultima sută de metri că va fi din nou așa începând cu tine? )
  • LE. ( mersi Mara) primii care am avut teste grilă la bac.

Totuși fiind primii am avut și beneficii:

  • doar 4 lecții de învățat la istorie și 4 la geogra ( fiind loază am învățat doar istorie că nu îmi plăcea geografia )
  • Am scăpat de eternele comentarii învățate pe de rost, Că ne uitam noi la profă și ea la noi când citeam din astea. ( da am studiat minunăția in clasa a noua )

Acum la școala pe care o fac aici guess what? S-a modificat planul de învățământ începând cu….. exact! anul meu!

Da să revenim la emoții și fluturei în stomac pe care orice persoană TREBUIE să îi simtă înaintea unui examen. Di ce trebuie să fiu nervoasă? Iote că eu nu-s. Și dacă aș fi… crezi că mă ajută să fiu întrebată din 5 în 5 minute: Ai emoții? WTF?!? Întrebări din astea nu ajută pe nimeni. Tu nu te simți mai bine dacă eu zic da sau nu, și eu nu mă simt mai bine că îmi aduci tu aminte că am examen și am emoții.

Ți se pare că am emoții? Păi vorbește-mi de salata de fructe pe care o să o mâncăm diseară, despre cum te-a pupat pretinu, sau cine cu cine s-a mai cuplat. Zi trivialități să uit de examen și de nervi, povestește-mi cum ai dat cu capu în stâlp uitându-te dupa o tipă. Dacă am emoții am nevoie să râd, să mă destind. Nu am nevoie de cineva care să mă întrebe la fiecare 5 minute dacă am emoții.

Responses

  1. tot un cobai am fost si eu..simteam nevoia sa zic asta..nu stiu de ce.ai uitat sa spui ca am fost primii cu teste grila la bac.greatest shit of all!!

  2. Mara oricum noi putem fi mulțumiți că nu am alergat ca bezmeticii cu dosarul pe la liceele din oraș să vedem unde avem loc.

  3. E cam greu sa hotâresti cum sa respunzi daca tema principala e ca nu vrei sa te amintesti despre exameni.

    Dar, ee, n-ar fi mai bine ca ai fi studiat geografie în loc de istorie privind ce ai facut apoi?

  4. Si în raspuns, daca cineva te întreaba cum te simti, vrea sa-ti arate ca i-e grija de tine, chiar daca nu poate ajuta.
    Damn, nu se presupune ca fetelor va place împartirea sentimentelor?

  5. David dacă am nevoie de ajutor zic. Că nu imi e de nici un folos grija aia, ba mai mult adaugă la stresu meu.

  6. Eu am fost ultima generatie care a fost ca aia vechi, dar habar n-am sa iti spun ce am facut si ce nu, ca nu mai tin minte. Lucrurile neinteresante le las uitarii.


Lasă un răspuns

Categorii

