Publicat de: silvanuca | 03/02/2009

Virus

Ieri am avut examen. Și în loc să repet diferențele între POR/PARA și SER/ESTAR la ce mă gândeam eu în drumul meu spre școală? La ce mai scriu pe blog! Inclusiv m-am certat eu pe mine ¨bă inconștientă ce-mi ești pune mâna și repetă verbe și lasă dreq blogu acu ¨ Credeți că a funcționat? Ei aș! După asta mi-au venit idei despre cum o sa scriu eu pe blog despre cum mă gândesc la ce să scriu pe blog dacă înțelegeți ce vreau să spun.

Nu mă înțelegeți greșit, și până acum scriam cu plăcere pe blog. Da nu mă gândeam la subiecte pentru următorul post în timp ce mergeam la școală, mă spălam pe dinți, făceam duș sau mai știu eu ce alte chestii.

Virusul asta a venit o dată cu mutatul în casă nouă. Cred ca wordpressu e mai feng shui și are o aură de mâncărime la degete :))

Responses

  1. Poate pentru ca vrei sa scapi de presiunea examenilor?

    Altfel distrage-te cu altei ocupatii. Poate ceva fizic care cere atentie.

  2. Ce presiune măi? Nu citiseși că nu simt presiune :)))

  3. si la dus tot la blog… nasol… 😛

  4. Canadiene nu critica. Vino cu alternative viabile 😛


Lasă un răspuns

Categorii

