Publicat de: silvanuca | 05/02/2009

Urăsc ploaia, iubesc ploaia

Urăsc ploaia

Urăsc ploaia când îmi cad stropi reci pe față, parcă râzând de mine.

Urăsc ploaia când hainele devin o povară prea greu de suportat îmbibate fiind cu apă

Urăsc ploaia care începe exact când ies eu din casă.

Urăsc ploaia de toamnă care vine cu nori grei și mohorâți

Urăsc ploaia care pare să nu se mai termine

Urăsc ploaia scurtă care mă face ciuciulete în 5 minute pentru ca apoi să iasă soarele.

Iubesc ploaia

Iubesc ploaia caldă de vară care îmi răcorește obrajii într-o zi mult prea însorită

Iubesc ploaia care lasă în urma ei miros de curat

Iubesc ploaia și mirosul de iarbă udă de primăvară

Iubesc ploaia de duminică pentru că pot lenevii în pat fără grijă

Iubesc ploaia de după geamul camerei mele

Iubesc ploaia atunci când iese soarele

Iubesc ploaia, urăsc ploaia

Responses

  1. Eu sînt fan ploaie. Dorm mai bine.

  2. concluzie: nici tu nu stii ce e in capul tau :))

  3. vai de capul meu :))


Lasă un răspuns

Categorii

