Publicat de: silvanuca | 20/02/2009

Cadou

Multă lume mă întreabă ce anume îmi doresc cadou de ziua mea. Ce să îmi trimită, ce să îmi cumpere?

De obicei le ziceam să ia ce vor ei dar acum regulile nu se mai aplică. Fiind la 3000 km de casă se schimbă datele problemei. Dacă le zic să ia o carte, nu știu în ce stare ajunge la destinație, nu știu dacă o să îmi placă etc. Unde mai pui că e vre-o 20 de euro transportul plus prețul cărții, păi mai bine iau eu de aici și știu o treabă!

I-aș zice mamei să îmi trimită niște plăcinte cu varză și smântână da mi-e că i se umflă țiți la curier când ia coletu și mie îmi mută nasu la destinație. Deci mai bine nu.

Maimuțoi de pluș ( cu care lumea se scotea până acum ) chiar nu am unde depozita….

Am o singură dorință, ceva mai veche e drept, pe care o voi pune singură în practică.

Vreau un aparat foto. Ceva mai mult ca o săpunieră dar nici  chiar DSLR. Costă prea scump ca să îl bușesc eu învățând… Așa că voi achiziționa ceva între.

Așa că dacă țineți morțiș să îmi faceți un cadou va dau nr de cont și voi scăpați mai ieftin ( fara alergături prin magazine, pe la poștă )  iar eu îmi iau ce vreau și ies și la un Cico :))

Responses

  1. nu vad contul
    a propos: cand e ziua ta?
    a propos de apropos: stii cand e a mea?

  2. Contul se dă pe privat 😛
    Curând, foarte curând :))
    Nu știu când e ziua ta că nu mi-ai zis niciodată și nu am obiceiul de a șmangli buletine :)))

  3. Suna ca o lista de nunta. E aniversar sau casatorie?

    Si nu mi-ai mustrat când am dat un bon-cadou?

  4. Încă mai am timp să mă decid ce e :))
    Și nu poți compara…că tu ai dus cadoul personal.

  5. Si când vrei cadoul?
    Exact în ziua ta? Înainte? Apoi?

  6. ziua , ora și minutul exact :))))

  7. Asa ca daca nu ne putem întâlni la moment exact, arunc cadoul în cos.
    Înteles.

  8. :))))
    ce cadou?:P

  9. Nu stiu nimic despre niciun cadou. Mai ales cadourile în privirea ta.
    Nu, nimic.

  10. Privirea mea E un cadou 😛

  11. Da, în ziua mea vrea cadou o privirea ta.

  12. Dar nu e aceasta ce vroiam esprima. Sunteti complicati!

  13. Femeile sunt întotdeauna complicate dragul meu Watson :))
    Limba mai puțin

  14. No shit, Sherlock!

  15. in functie de privirea aia, s-ar putea sa fiu si eu interesat de cadou. al tau, iberico, pt… mine…? 😉

  16. ;;)

  17. Numai maine nu-i poimaine, asa ca vfreau sa fiu prima care iti spune la multi ani ! Cu aparatul… nu vrei unul de jucarie?:P

  18. Multumesc Ioana. :-*
    Prefer unul de adevăratelea 😀

  19. Avea Cata unul… 😀 Ea nu se joaca cu el, face poze cu telefonul meu. Aparatul meu, ala adevarat, l-a bushit, l-a scapat „doar putin” pe jos.:))

  20. atâta timp cât a fost ¨doar puțin¨… :)))

  21. tu asa in mintisoara ta… cam la ce aparat te-ai orienta? vorba ta, nici sapun, nici profi…
    de macar 2-3 exemple 😉

  22. Canon PowerShot S5

    Canon EOS 1000D

  23. :)) nu-i rau. se vede ca nu esti chiar sapuniera… :))
    ceva lentile la el? cred ca se da cutia separat de lentile… ma rog, vine cu ceva de uz general… da’ tu te vrei deja semiprofi 😉
    caracteristicile nu-s rele, e destul de aproape de un dslr, gasii o comparatie aici: http://www.dpreview.com/reviews/canoneos1000d/page2.asp

  24. Poți cumpara doar corpul sau pachet cu obiectiv, in general de 18-55.
    Și este cel spre care înclin.

  25. fara un macro bun pierzi multe poze faine. plus ceva filtre, nu crezi?


Lasă un răspuns

Categorii

