Publicat de: silvanuca | 27/03/2009

Garanția Gogule

Se dă una bucata laptop cumparat de pe internet de la Dell.  Se foloseste la parametrii normali o perioada de timp dupa care microfonul devine inutilizabil. Se aruncă microfonul ( sigur e prost ) și se ia altul. Care nu vrea și nu vrea să funcționeze.

Se ignoră situația o perioadă și se folosește calculatorul normal. Dupa care crapă sunetul la DVD.

Se dă mail la Dell și se explică situația precum și faptul că laptopul e în garanție. Și se primește mail înapoi:

Estimada doña Silvana

Gracias por utilizar el servicio por correo electrónico de  DELL.

En este caso, si usted lo desea, podemos realizar una reinstalación del sistema operativo con sus correspondientes drivers con el fin de descartar un conflicto de sotware.

Notifíquenos en la respuesta a este correo si está interesada en está opción y procederemos a enviarle un manual que explica paso por paso el procedimiento para reinstalar el sistema operativo en el equipo.

Quedamos a la espera de su respuesta para continuar incidencia.

Para cualquier consulta adicional sobre este caso, vía e-mail, por favor incluya este mensaje en su respuesta.

Atentamente le saluda:

Ramón Díaz
Dell Technical Support
http://support.euro.dell.com/support/emailtechsupport/emea/index.aspx?c=es&l=es&s=gen

*******************************

La satisfacción de nuestros clientes es una prioridad.

Después de que se haya puesto en  contacto con el soporte por e-mail, es posible que reciba una encuesta de satisfacción.

La primera y segunda pregunta de esta encuesta se refiere específicamente al soporte técnico recibido por mi parte durante todo el caso.

Las preguntas posteriores le permitirán evaluar el conjunto de servicios prestados por Dell. Su respuesta es extremadamente importante y nos permite mejorar constantemente la calidad de nuestro servicio. Le agradecemos de antemano el tiempo y la atención que nos presta.

Deci nu vin ei să instaleze da sunt băieți faini și îmi dau instrucțiunile deci să zic mersi!

Unde e satisfacția aia a clienților că eu nu mă simt satisfăcută nici cât negru sub unghie.

Anunțuri

Responses

  1. daca voiai sa vina ei sa faca instalarea trebuia sa iei grantia aia nesimtit de mare. si pana si aia are destul limitari. imi explica mie cineva de la future shop (care intre timp a fost cumparat de best buy) ca afacerea pt vanzatorul pe comision nu e sa dea scula, ci serviciile conexe gen garantie…
    a propos: de ce ai luat dell? era mai ieftin? era mai bun?

  2. Aveam opțiune doar de a extinde garanția încă 5 ani nu de a alege serviciile incluse. Am luat Dell pentru că mi-a fost recomandat ca fiind bun. Si până acum nu mă plâng. Singura problemă e cu sunetul….

  3. Estimada doña Silvana”; asta-i maximum de satisfactie pe care se pricep sa-l ofere. Presupun
    Tudor, Dell (la fel ca si Apple) chiar sunt scule in tarile alea unde se considera normal acel „clientul nostru, stapanul nostru”. Francizorii si diversii „reprezentanti oficiali” fac magariile
    Incearca sa-i contactezi pe cei de la system-plus.ro, gurl. Eu ii stiu de seriosi si promtzi


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: