Publicat de: silvanuca | 28/05/2009

În cutii la loc comanda!

……….Acum doi ani pe vremea asta terminam examenul de licență și deveneam una din miile de economiști ai promoției 2007.
În timp ce toți în jurul meu se agitau să își găsească primul job și participau in draci la interviuri eu am decis sa iau o pauză. Lucrasem pe toata durata facultății și nu mai vroiam. Așa că mi-am făcut bagajele și am luat primul avion din viața mea, cu destinația Madrid.Urma să îmi perfecționez limba spaniolă, locuind cu o familie de aici. Am început din nou să merg la școală ( se pare că 16 ani nu mi-au ajuns :)) ) și să trăiesc ca o studentă. Petreceri, ieșiri în timpul săptămânii, prieteni noi…tot ce nu făcusem până atunci.
……….Și a durat doi ani. Doi ani în care Madridul a devenit casa mea, doi ani în care am cunoscut o mulțime de oameni minunați dar am și pierdut câțiva la fel de minunați.
Doi ani în care Madridul mi-a oferit multe și m-a învățat multe. Simt o plăcere extraordinară când mă plimb pe stradă și aud o altă limbă la fiecare pas, când văd cât de calmi și amabili sunt oamenii. Calmul asta te molipsește.
Am venit aici din două motive. Limba am reușit să o învăt –  zic eu – foarte bine, iar al doilea motiv s-a transformat în fum și a fost înlocuit pe parcurs de altceva: dorința de a rămâne. Opțiunile în acest moment nu s-au concretizat și probabil decizia definitivă o voi lua ca și în cazul venirii, de azi pe maine. Așa sunt eu și așa îmi ies lucrurile cel mai bine dacă iau o decizie în ultimul moment.
……….Dar mama m-a învățat să fiu și prevăzătoare așa haotică cum sunt eu. Azi am început să împachetez tot ce înseamnă haine de iarnă, cărți, și alte chestii de care nu am nevoie în viitorul apropiat. Cutiile vor lua drumul Brașovului pentru că, indiferent de decizia finală, am prea multe lucruri pentru a le căra după mine.
Am venit cu o valiză și acum nu încap nici în două geamantane :))
În timp ce sortam prin dulap și bibliotecă m-a lovit melancolia. Se termină o etapă din viața mea, și inevitabil începe o alta. Trebuie să redevin adult cu tot ceea ce presupune acest lucru. Și mi se pare atât de trist…..
Responses

  1. Adică pleci?

  2. Depinde 🙂

  3. Si eu zic ca ai reușit! Rămân numai detalii.

  4. Dar cum de cele mai multe ori detaliile fac diferenta…

  5. un’ sa pleci, bre?!?

  6. Unde vad cu ochii :))
    Ma iei la tine? 😛

  7. hai. vedem noi mai deparete ce si cum 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

