Publicat de: silvanuca | 24/09/2009

Rețelele sociale

Sunt o atipică, o neadaptată, o ciudată!!  Sămă explic: nu am cont pe nici o rețea socială gen HI5, facebook sau alte asemenea lor. Nu fac schimb de contacte de messenger. Nu pun poze în chiloței în fața sobei ca să cerșesc commuri de la lume. Huooooo paria ce sunt!!

Dar atitudinea mea probabil e de neînțeles pentru persoane de genul asta:

no comment galeria… ma rog nu prea iesi in evidenta, mai mult probabil pretenu si ceva peisaje, neamuri si altele… so… no comment

Eu am poze facute cu diverse ocazii, poze normale în care mai apare un prieten, o ruda, o pisică o floricică. Lucru perfect normal zic eu. Că nu ies la vânătoare de scule pe net. De futut ajunge sa dau un telefon și se rezolvă nu am nevoie sa fiu penibilă pe net ca să i se facă cuiva milă si de fofo mea….

Datorită naturii activitații mele pe internet am o gramada de contacte in YM, dar la foarte puține le-am cerut vre-odată poze sau adresa de hi5. Pentru că nu mă interesează, pentru că nu orice contact de messenger e o posibilă partidă de sex.  Iar chestii de genul ASL PLS sunt absolut enervante și puerile.

Responses

  1. Eşti cea mai tare.

  2. iesssss Stiam eu. :))

  3. adevarat!puerile!eu zic ca e pierdere de vreme sa le dai un raspuns astora.de obicei sunt frustrati pe toate planurile si gasesc „tare” in a face commentru de genul celui citat.asta e nivelu’ si sincer nu te vad acordand atentie nimicurilor vorbitoare

  4. Mara, oameni de genul ăsta mă distrează la culme. Uneori acord destulă atenție cât pentru o porție bună de râs

  5. hai tu fataaaa…cum sa nu vrei sa primesti comm de genul: poop la dushe fata.
    off tu fata
    :))

  6. Daaa…. nu știam eu ce ratez :))) Clar că rămân fată bătrână de-acu și fără commuri

  7. sa stii tu fataaa,,,,deci fataaa stii cata valoare au alea cu multe comm? offf tot eu sa te invat :)) =))
    doamne iarta-ma! ma impusc daca o sa ajung o pitzipoanca :))

  8. hehehe! am conturi pe o basca de situri d’astea. nu prea stiu exact cum am ajuns sa le am, da’ „ie ale mele si ma mandresc cu ele”! (nu, nu mai stiu pe unde, da’ cam la 2-3 zile imi vine cate un mail de la un sit, Ca Careva mi-a scris cevaq. nu stiu ce, ca nu ma pasioneaza 😛

    ma rog, nu ca sa ma dau mare am scris aici. intrebarea e… da’ de ce zici tu ca siturile de socializare-s pentru sex? ai gasit tu pe undeva butonul/functia „facebook sex matchmaker”? si daca tii mortis sa ai commuri, pune si tu 10 poze diferite de la 10 persoane diferite si sa vezi ce t6e distrezi… (creca pe couchsurfing.org am vazut asa ceva. nu, nu e de sex, sorry).

    p.s.: ia mai da-i in ma-sa de cocalari (si pitipoance) , am ajuns sa ne raportam automat la ei!


Lasă un răspuns

Categorii

