Publicat de: silvanuca | 20/03/2010

Ziua M

Adica ziua Mutarii este maine. Camera mea arata ca dupa bombardamentul de la Hiroshima si eu azi am fost la munca imbracata mult prea gros pentru vremea de afara pentru ca erau sungurele haine pe care nu le aveam in cutii sau valize 😀

Toata casa e plina de pachete si de cutii..unde naiba au incaput toate pana acum?  Nu ati observat niciodata ca lucrurile impachetate par sa fie mai multe decat atunci cand sunt asezate frumos la locul lor?

Toata saptamana asta de alergatura dupa semnat de contracte, impachetat mobila, facut curat, si pregatit de mutare m-a adus in punctul in care urasc ceasul desteptator. Am ajuns sa il ignor dimineata si azi am protestat din plin si am dormit pana la ora 2 cand trebuia sa incep sa ma pregatesc de plecat la munca. Acum incep sa inteleg conceptul americanilor: din casa inchiriata imi iau valiza cu haine si plec… Nu ca la noi unde inchiriezi doar peretii ca sa nu te trezesti cu mobila bunicii la pret de super lux si sa te trezesti ca s-a rupt patul cand ai stranutat.

Stiu ca sunt datoare si cu poze dar cablul de la camera e undeva printr-o cutie, impachetat, asa ca momentan doar le fac…


Răspunsuri

  1. Acum doua saptamâni voiam sa deschid o cutie pentru cina, dar am aflat ca nu stiam unde era aparatul de deschis. Stiam ca aveam unu în cealalta casa, dar n-am gasit-o. Se vede ca în sase monate n-am avut nevoie de a deschide o cutie „grea”. Am cinat altceva si, peste niste zile, am cumparat unu mai luxos.
    Saptamâna trecute cautam ceva prin rafturi, si iata am gasit aparatul veche.

    Asa ca acum am doua aparate (unu nu folosit niciodata) si o cutie înca închisa!


Lasă un comentariu

Categorii